Smart bi mogao da počne da proizvodi električne automobile u Evropi u pokušaju da poveća efikasnost dok pojačava svoje planove globalne ekspanzije i dopunjava svoju paletu.
Nakon što je proizvodnja modela Fortwo završena ranije ove godine u Ineosovoj fabrici u Hambahu u Francuskoj, Smart sada sve svoje automobile proizvodi u Sijanu u Kini. Ali sa povećanjem prodaje na drugim tržištima i povećanim troškovima izvoza širom svijeta, brend razmatra lokalizovanu proizvodnju i u drugim zemljama da bi bolje zadovoljio potražnju – uz dodatnu korist izbegavanja novih tarifa EU na električna vozila proizvedena u Kini.
Generalni direktor Smart Europe Dirk Adelman je za britanski Autocar izjavio da činjenica da je ovaj brend u suvlasništvu kompanija Mercedes-Benz i Geely daje potencijalnu fleksibilnost globalizacije poslovanja: „Imamo matičnu kompaniju sa sjedištem u Njemačkoj sa proizvodnjom širom svijeta, ali i Geely sa drugim kćerkama kompanijama ima proizvodnju u Evropi i drugim mestima u svijetu.”, prenosi Autoblog rs.
Adelman smatra da je proizvodnja na lokalnom nivou „dobra ideja, ako je struktura troškova uporediva sa strukturom troškova koju već imate“, i da sa ulaskom Smarta na nova međunarodna tržišta „dolazi potreba da se barem razmišlja o diverzifikovanom proizvodnom otisku, ali ništa nije još odlučeno“.