Tokom nedavnog poslovnog događaja, predsjednik Toyote Akio Toyoda izrazio je uvjerenje da će električna vozila na baterije dostići maksimalni tržišni udio od 30 posto, dok će ostatak biti podijeljen na hibride, automobile na vodikove gorive ćelije i tradicionalna vozila na gorivo.
Toyoda, unuk osnivača kompanije, istakao je važnost izbora kupaca i autonomije u odlučivanju o budućnosti automobilske industrije.
Tokom događaja, u komentarima objavljenim na Toyotinoj vlastitoj medijskoj platformi citirani su Toyoda: “Sa milijardu ljudi u svijetu koji žive bez struje, ograničavanje njihovih izbora i mogućnosti putovanja pravljenjem skupih automobila nije rješenje.” Dalje je naglasio da odluku o tipovima vozila treba da donose kupci, a ne regulatorni ili politički razlozi.
“Motori će sigurno ostati”, naveo je Toyoda u publikaciji kompanije, iako ostaje nejasno da li je mislio na prodaju novih automobila ili vozila koja su već na putu. Napomene predsjednika također nisu dale jasnoću u pogledu njegovih predviđanja za američko tržište, gdje je rast udjela na tržištu električnih vozila bio sporiji nego što se očekivalo.
Toyotin pristup električnim vozilima bio je izrazito konzervativan u poređenju sa nekim od njegovih kolega iz industrije. Čvrsta posvećenost kompanije svojoj pionirskoj hibridnoj tehnologiji postavila je ton za njen odmjereniji prelazak na mobilnost na baterije, uz uvjerenje da pristup koji odgovara svima možda neće biti prikladan za sva tržišta i preferencije potrošača.
Ovaj konzervativni stav odražava pragmatično razmatranje kompanije o globalnoj energetskoj infrastrukturi, potrebama kupaca i dugovečnosti postojećih voznih parkova, izazivajući preovlađujući trend prema brzom i isključivom prelasku na električni pogon.
Prije otprilike godinu dana, Toyoda, tadašnji Toyotin izvršni direktor, izjavio je da prelazak na zeleno također uključuje pretvaranje postojećih automobila na motorno sagorijevanje u električna vozila ili strojeve na vodik. Nekoliko sedmica prije tog intervjua, japanska firma je prikazala dva AE86 koncepta na Tokyo Auto Salonu, pregledavajući zelenije razgovore o starijim vozilima. Prvi je koristio hidrogenski pogon Mirai, dok je drugi koristio električni motor iz hibrida Tundra i bateriju iz Prius plug-in hibrida.