Jedan od posljednjih dokaza da električni automobil još nije zaživio je tržište polovnih vozila. Portal specijalizovan za kupovinu i prodaju polovnih vozila iSeeCars je objavio studiju koja pokazuje da cijena polovnih električnih vozila pada brže od polovnih vozila s SUS motorima i hibridnih vozila.
Cijene električnih vozila su pale za 30% do 40% od juna prošle godine, dok je prosječna cijena benzinskih automobila pala za samo 3% do 7% u istom periodu. Mada je pad cijena polovnih električnih vozila dramatičan, ono što je zbunjujuće je da nema naznaka da će se vrijednosti polovnih električnih vozila stabilizovati. U jednom trenutku cijene polovnih električnih vozila će morati da dostignu dno, ali čini se da još nismo dostigli tu tačku, navodi Revija HAK.
Dok je prosječna cijena vozila s nultom emisijom naglo pala za manje od godinu dana, cijena automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem ostaje stabilna. Jedan od primjera koje koristi iSeeCars je vrijednost BMW-a serije 3 u poređenju s onom polovnog Tesla Modela 3.
U junu 2023. električni automobil je imao prosječnu cijenu višu od BMW-a za 2635 dolara, ali u maju 2024. situacija se okrenula pa Model 3 ima prosječnu cijenu 4806 dolara nižu od BMW-a. Još jedan sličan primjer je onaj BMW-a X3 i Tesla Modela Y. U prosjeku je Model Y bio 4570 dolara skuplji od X3 u januaru 2024., ali ta se razlika smanjila na samo 175 dolara u maju 2024. godine